Wanneer het kado speciaal voor jou ontworpen is, dit wil zeggen gepersonaliseerd met een door jou opgegeven naam, is het niet mogelijk dit te retourneren. Ben je toch niet tevreden met je kado? Neem dan even contact met ons op en kijken wij samen hoe we dit kunnen oplossen.
Wij versturen onze kado’s via Bpost. Per mail krijg je een ’track & trace’ code, zodat je je pakje kan volgen. Geef je een afleveradres op dient er altijd iemand thuis te zijn om het pakket aan te nemen. Mocht je niet thuis zijn, probeert Bpost het bij de buren af te geven of ze brengen het naar het dichtstbijzijnde postpunt. In beide gevallen vind je een briefje in je brievenbus. Je kan natuurlijk ook opteren om het in een postpunt naar keuze te laten leveren. Zo kan je het zelf ophalen wanneer dat voor jou het beste uitkomt.
Hiervoor kan je gebruik maken van ons gratis kadokaartje. Hierop kan je je naam en een persoonlijke boodschap laten zetten. Kies je niet voor deze optie dan wordt het kado “anoniem” verstuurd.
Jazeker. Bij het bestellen vult u het leveradres van de ontvanger in, dit is altijd zonder factuur. Uw eigen e-mailadres kan u invullen om op de hoogte te blijven van de verzending. Indien gewenst kan u steeds een gratis kadokaartje toevoegen met een persoonlijke boodschap.
Bij een bestelbedrag vanaf €100,00 betalen wij de verzendkost voor u. Dit is geldig voor één afleveradres in België en wanneer de complete bestelling op dezelfde dag geleverd wordt.
Aangezien dit veelal gaat over gepersonaliseerde producten zal de levertermijn iets langer zijn, namelijk zo’n 10 tot 14 dagen. Uitzonderlijke omstandigheden kunnen de levertijd verlengen. In dat laatste geval brengen we u persoonlijk op de hoogte.